1 nachtje!

Nog 1 nachtje slapen en het is zover: ik ga naar Moldavie! Spannend!! Ik weet dat ik er morgen naar toe ga, maar toch gaat het nog een beetje langs me heen en is het net niet echt. Nu nog maar even flink genieten van mijn leventje hier, wantde 4 weken daar zullen totaal anders zijn!

Er zijn al weer wat e-mailtjes over en weergegaan en voel me erg welkom. Gisteren kreeg ik een mailtje dat er morgen nog een stel Nederlanders komt. Deze komen s avonds pas aan en blijven 1 weekje. Leuk dus! Kan ik, om er een beetje in te komen, mijn engels en nederlands nog even afwisselen. Het weer is momenteel goed! Warmer dan normaal in deze maand. Maar ze hebben me gewaarschuwd om toch dikke kleren mee te nemen, want het kan bijna niet zo zijn dat het deze temperatuur blijft, dat hebben ze nog niet eerder meegemaakt in ieder geval...

Ondertussen bezig met het pakken van mijn bagage, maar dat is zo makkelijk nog niet. Ik mag 23 kilo mee en had verwacht dat ik al mijn spullen wel mee zou krijgen, maar dat is helaas niet het geval. Ik heb al wat van mijn kleren geschrapt (ach het is maar 4 weken en vind het leuker dat ik de spullen voor de mensen daar mee kan nemen) en wat pakken cakemix en handdoeken uit de tas gehaald.

Morgen om 7 uur richting Schiphol. Het is een binnenlandse vlucht dusmoet 2 uur van te voren aanwezig zijn. Ik hoop op een beetje rustig weer in de lucht, want ik ben niet zo van de turbelentie.

Surprised
Vanavond familie nog even gedag zeggen en dan op naar morgen!!

Super veel zin in, maar erg spannend!! Ik hou jullie op de hoogte!

Pe mai tarziu!!

Marloes

Reacties

Reacties

Bettina

Hoi Marloes,
Super dat we je vandaag nog even hebben gezien! Heel veel succes gewenst en ik zal je belevenissen via deze site in de gaten houden.
Liefs, Bettina

Martina

Het lijkt me echt een fantastisch project! Dit wordt een hele bijzondere tijd en het zal je vast bevallen. Als je je maar openstelt, dan komt het helemaal goed. Geniet ervan!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!